LEHDISTÖTIEDOTE: HYPERION ROBOTICS AVAA OVENSA ESITTELLYKIERROKSELLE 3D-PRINTTAUSMIKROTEHTAASEENSA LAHDESSA

September 8, 2022

LAHTI - Hyperion Robotics järjestää avoimen tutustumiskierroksen 3D printtaus Mikrotehtaaseen 12.-14. syyskuuta Lahdessa.  Suomen kärkikastin ympäristökaupungissa sijaitseva 260 neliömetrin mikrotehtaamme osoittaa, miten on mahdollista parantaa rakennusprosessin kestävyyttä ja tuottavuutta automaation avulla.

Mikrotehtaassamme printtaamme 20 erilaista teräsbetoni perustusta. Vieraaksemme saapuu edustajia eri kaupungeista,  korkeakouluista ja alan yrityksistä. Lisäksi paikalla on yhteistyökumppaneitamme ja sijoittajiamme.

“Mikrotehtaamme käyttöönotto Lahdessa on erinomainen tilaisuus osoittaa teknologiamme hyödyt, niin kestävyyden ja tehokkuuden, kuin suuren mittakaavan tuotantotehon ja laadunvalvonnan kannalta” sanoo Fernando De los Rios, Hyperion Roboticsin toimitusjohtaja. “Haluamme kiittää Topi Paanasta ja Peikon koko tiimiä tämän projektin edistämisestä. Peikon kanssa meillä on yhteinen missio tehdä rakentamisesta nopeampaa, turvallisempaa ja ympäristöystävällisempää. Heidän kaltaisensa yhteistyökumppanin kanssa on ilo työskennellä.”

Hyperionin mikrotehdas

Rakennusalan yritykset voivat oppia teollisuuden ja maatalouden menestystarinoista, joissa tuottavuutta on parannettu automaation avulla. Automatisoitujen rakennusprosessien myötä läpimenoajat lyhenevät ja samalla voidaan parantaa työntekijöiden turvallisuutta, materiaalitehokkuutta ja koko rakennuksen elinkaaren aikaista ekologista kestävyyttä.

Hyperionin mikrotehdas on kokonaisvaltainen ratkaisu, joka yhdistää teollisuusrobotit patentoituun laitteistoon ja ohjelmistoon, ja tuottaa automaation avulla optimoituja teräsbetonirakenteita rakennusprojekteihin.

Käytännön tietoja

Milloin: Maanantaina 12.9, Tiistaina 13.9 ja Keskiviikkona 14.9.2022

Missä: Vipusenkatu 16, 15230 Lahti

Aukioloajat: Maanantai: 10 - 12, Tiistai 10-12, Keskiviikko: 10-12 ja 14-16

Liput: Vain kutsulla

Ilmoittautuminen: ida@hyperionrobotics.com

Kierrosten sisältö

Yrityksen, tiimin, vision ja tavoitteiden esittely

Printtausmateriaalien ja rakennesuunnittelun merkittävimmät yksityiskohdat

Hyperionin laitteiston (säiliö ja pumppu) ja printtausprosessin esittely

Q&A tilaisuus

Printtausnäytös

Hyperion Roboticsista

Hyperion Robotics on suomalainen teknologia-alan yritys, joka koostuu insinöörityön, rakennusalan, 3D printtauksen ja robotiikan asiantuntijoista. Rakentaaksemme paremman tulevaisuuden, meidän tulee uudelleenarvioida tapoja, joilla rakennamme. Missiomme on tuoda automaatio ja kestävät toimintatavat osaksi rakennusteollisuutta.

Lisätietoja saat nettisivuiltamme https://www.hyperionrobotics.com/.

Keep in touch

If you would like to stay updated on the latest development of our technology or projects, you can subscribe to our newsletter by entering your email below:

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.